اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ ساز کشور:

امسال 4000 کلاس درس با حمایت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌‌ساز کشور گفت: امسال با شروع سال تحصیلی جدید، هشت هزار کلاس درس در کشور گشایش یافت که از این میان، چهارهزار کلاس با حمایت خیرین و مابقی توسط دولت ساخته شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امسال 4000 کلاس درس با حمایت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، محمدرضا حافظی در مراسم یادبود خیر نیک‌اندیش مهندس حیدر اسپرورین در مسجد جامع رجایی شهر کرج، با بیان اینکه تاکنون 55 هزار مدرسه در کشور ساخته شده است، اظهار داشت: خیّران مدرسه‌ساز با دیدن دانش آموزان در مدارس روحیه امید و همدلی پیدا می کنند.

وی افزود: از مجموع 651 هزار خیّر مدرسه ساز، 650 هزار نفر در داخل کشور و یک هزار نیز در خارج از ایران اسلامی با جامعه خیرین مدرسه‌ساز همکاری می کنند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه خیران باور دارند که هر کشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به موفقیت دست پیدا می کند، گفت: به همین خاطر است که در این مجمع گردهم آمده اند تا فرزندان آینده‌ساز ایران در شرایط مناسب تحصیل کنند.

حافظی تصریح کرد: امسال با شروع سال تحصیلی جدید، هشت هزار کلاس درس در کشور گشایش یافت که از این میان، چهار هزار کلاس با حمایت خیرین و مابقی توسط دولت ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه‌ سازی در ایران نشان از فرهنگ دیرینه و والای این مردم دارد، اضافه کرد: امروز مفتخریم که این حرکت در سراسر جهان ریشه دوانده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول